onsdag, februari 6

Ingen vill ha mig!!!


näääää ingen kille kommer vilja ha mig om jag har kort hår!!!!! *brööööööl* Vilken kille vill ha en tjej som ser ut som en kille?!?!?!!!

Top Model Sverige, kul och ledsamt på samma gång. (bra att de skickade hem tjejen)
Har man långt hår så är man tjej, har man kort hår så är man per automatik ful och ingen vill ha en. Skiten sitter djupt rotad.
Vet att gubben min gillar långt hår också, kanske därför man själv gillar långt hår? Har iofs haft kort hår och trivts i det också så är nog snarare en bekvämlighetsfråga för mig med långt hår. Man behöver inte fixa det.
När jag hade kort använde jag en massa produkter och höll på och fixa hela tiden. Nu slänger jag upp håret i en svans eller knut. Och ska man ut så behöver man egentligen inte göra så mycket. Kanske platta eller locka lite och så klart.
En tjej ska ha långt hår?! Va? Vissa brudar är ju supersnygga i kort hår. Men vi ska väl vara prinsessor med långt lockigt hårsvall. Sånt sitter djupt inrotat.
Jag skulle gärna ha Fanny eller Ivan för den delen i långt härligt hår som jag får fläta och härja med men det går helt enkelt inte. Ivan har så tjockt hår och blir det långt så blir han jättevarm. Fanny verkar ha ärvt pappas hårsvall så hon har än så länge lite tunna testar här och där ;)
Man får helt enkelt försöka få ungarna att känna sig bekväma och ha det de själv vill ha. Innerst inne så hoppas jag Ivan vill spara ut lite hår sen...han har så underbart tjockt hår. (jag hade gärna snott det!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar