lördag, februari 9

Bläää

Nästa vecka kommer bli en riktigt pissig vecka.
Kommer knappt kunna träna något och det innebär typ noll på matkontot.
Urk.
Morsan och farsan reser bort och Rikard är borta typ hela veckan. Så det blir fullt upp här hemma. Och ingen som kan passa kidsen.
Och om jag blir på dåligt humör efter två dagar utan träning så kommer en vecka utan träning skapa ett monster här hemma. Urk......och givetvis kommer det synas på måndagsmätningen och då kommer jag vara extra tjurig veckan efter också. Det blir riskakor eller nåt hela veckan. Kanske får bli veckomål att inte använda spisen en enda gång. Fanny äter ju burkmat =P Kanske jag också kan äta barnmatsburkar? Skulle inte det vara ett bra bantningstips? ;)

Nåja inte så mycket man kan göra åt det. Kommer ialf vara själv så kommer inte utsätta någon annan för mitt dåliga humör =P Säkert blir jag väl sjuk också bara som grädde på moset.

Tjoho !

Något negg just nu.

Och då givetvis kommer säkert ett paket med trasiga koppar komma som ett brev på posten.....bokstavligt talat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar