måndag, december 10

Varför?!?!?

Börjar jag alltid titta på serier som läggs ner?

Dålig smak? Dåligt omdöme? Suck*

Last Resort PosterBörjade kolla Last resort igår och tänkte att det kanske kan vara något som jag och gubben kan se tillsammans. Han gillar ju militärgrejer och jag ser väl på det mesta.
Men läste på nätet idag att de bara har gjort en säsong och sedan lagt ner den. Så typiskt min tur.
Okej får spana vidare efter något som gubben OCH jag gillar.

Satt och spanade på SoA igår också, vi ligger lite efter men det är bara bra, då har man mycket att se på. Fick gråta en skvätt när Opie dog, trots att jag redan visste att han skulle dö så är det ändå trist när en favvo stryks ur serien. Fem säsonger, känns inte som att det gått fem säsonger. Tiden går fort när man har roligt.

Blir dock vansinnigt sugen på lite tatueringar. Såg en karl på affären som säkert var i 50, 60 årsåldern som hade tatueringar på skallen. Inte så snajsigt kanske men va fan, jag har inte tänkt sätta tatueringar där. Och när jag väl hamnar på hem så lär det väl vara sällsynt med folk som INTE har tatueringar. De flesta jag känner har tatueringar och varför ska man tänka på vad andra tycker hela tiden? Det är ju faktiskt min kropp och känner jag för att sätta en tatuering så är det väl upp till mig. Nu har jag däremot lite torka på penningfronten i och med att jag är föräldraledig men annars är det väl bara att jag bor i Kiruna som hindrar mig från tatueringar. Det finns inte direkt ett överflöd med tatuerare i Kiruna =P.
Dock tänkte jag prova på Kingstreet tattoo i Boden, det verkar vara en duktig kille.
Får se om man kanske lyckas få ihop lite stålar till sommaren, hösten. Då kan man passa på att hälsa på Rikards familj också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar