tisdag, oktober 2

Babysnack och rytmik

Ivans första dag på dagis efter en månads uppehåll, semester ;)
Gick hur bra som helst. Han blev jätteglad att få komma till dagis och sprang till dörren på morgonen. Perfekt. Ätit bra, lekt och härjat av sig. Väldigt bra dag med andra ord.
Nu är det soffmys en stund med Bilar.

(önskar oss en bärbar DVD i julklapp så han kan ligga och titta på egen skärm så mamma slipper se Bilar vareviga dag)

Fanny säger mamma, hon har ju sagt ma-ma-ma och pa-pa-pa i nån månad nu men nu hör man att det är mamma och hon kan härma ordet också så jag räknar det nu som att hon säger mamma.
Underbart!
Varit på babyrytmiken idag, fullt ös. Och sen var det snabbt hem till pojken som kom hem från dagis tack vare morfar idag.

En riktigt bra dag än så länge med andra ord.

Idag vankas det Shbam och CX, CX passet var dessutom fullbokat så det verkar vara populärt och det förstår jag. Typ en halvtimme och efter ett pass så är man dösvettig och det känns verkligen att det tar. Sen behöver man inte kunna köra plankan i hundra år utan alla kör efter egen förmåga (jag efter min i stort sett obefintliga) och det känns i musklerna att man har kört passet. Två dagar efter senaste nu och jag har fortfarande träningsvärk.
Det ska bli skönt att få röra sig igen idag.
Fullt ös.

Härliga tider ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar