torsdag, oktober 18

Alltid sugen

på en tatuering.

Hade behövt piffa min gamla stackare som jag har på benet. Egentligen hade jag nog velat göra en cover up, gillar inte att det är en liten tråkig tribal. Givetvis var det det man gjorde när man var så pass ung som jag var (mor tyckte att en liten tatuering räckte) och det var inne med tribaler ;) Nu däremot tycker jag den är dödstråkig!
En day of the dead skalle hade varit optimalt. Kanske en brud i den stilen med en massa hår och rosor.
Sugen. Så sugen.
Men då ska man ha pengar och tid. Tid att fara och göra den. Pengar som inte riktigt växer på träd just nu.
Och en karl som låter en göra tatueringen ;)
Nu är det faktiskt jag som bestämmer över min kropp men lite hänsyn till gubben kanske man kan ta.
Dock behöver man fixa till gamla tatueringar, fylla i eller piffa till. Man har ju bemödat sig med att sätta dit dem, då kan man väl ta hand om dem också.
Men tror att det krävs en cover up för att den gamla ödlan ska bli fin. Typ hår över den eller något sånt....
Fasen.

Kanske Boden tatueraren kan vara ett alternativ. Får se när man får ihop lite mer stålar och lite mer tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar