torsdag, september 27

Träningsdag nummer 2

Än så länge känns det inte alls jobbigt att fara upp på träningen, tvärtom. Det är kul och man är taggad hela dagen inför träningen.
Idag har jag vätskat på hela dagen och smort in vaderna med tigerbalsam innan och det gick riktigt bra. Jag kunde slappna av lite mer i vaderna och då gick det bättre.
Jag dricker för lite!
Så hädanefter kommer jag försöka dricka ordentligt varje dag. Jajamen.

Trodde inte det skulle vara så kul som det var men jag älskar verkligen såna där rytmer så det var jätteroligt. Är mer intresserad av samba, salsa och sånt än discodans. Det var dessutom en nivå som jag hängde med på. Vi var bara fem stycken så det var lätt att se. Och tror alla var nybörjare så jag kände mig inte helt utanför. Men det gick bra, tyckte jag hängde med riktigt bra ändå *skrytis* men över förväntan ialla fall.
Blir nog att boka till måndag också.
Men en sak i sänder, Sh´bam på lördag fm, kanske ett gymbesök efter det också, vill ju spana in själva gymdelen också. Dessa danspass tar ju inte så mkt på armarna så man kan behöva lite blandat. Törs inte gå på dubbla pass än, vill komma igång ordentligt först.
Men Zumba var klart godkänt.
Nu ledigt imorgon och sen på´t igen på lördag.

Ungarna verkar ha haft det bra med pappsen, fick kasta mig i bilen direkt efter passet..gubben skulle på nå möte annars hade jag fått prova duschen. Men det får bli på lördag. Urk...allmänna duschar...

Nu ska barnen i säng =) hepp hepp!       

1 kommentar: