onsdag, augusti 8

Buzzador - Pantene Pro V

Då var det dags för en Buzzadorkampanj igen !

Lagom till mitt schampoo nästan är slut så dimper det ner en kampanj för Pantene Pro V i mejlen.
Väldigt välkommet och behövligt. Nästa vecka skulle paketet komma så det blir kul att få prova.
Köpt Pantene för hundra år sedan när jag bodde med päronen men har inte sett märket på senaste tid.
Så ska bli kul att prova igen, kommer ihåg att den luktade gott och var riktigt bra så hoppas på att få såhär fint hår...


Vilket iofs lär bli svårt eftersom jag har mörkt och lite risigt hår men man kan väl alltid drömma eller hur.

Får ta med mig och buzza lite i Boden eftersom september innebär älgjakt. Något för gubbens jaktlag kanske? Synd bara att de inte är så hårfagra snubbar. Men svärmor är säkert sugen på att prova något nytt.



Vill du också bli Buzzador?????

Som Buzzador får du möjligheten att prova en massa olika produkter gratis.  
Det enda kravet är att du ska berätta om
produkterna för människor du träffar och låta dem testa.
När kampanjen är slut så rapporterar du till Buzzador hur allt gått
och vad du tyckte om produkten du testat.


FÖR ATT BLI BUZZADOR KLICKAR DU HÄR
OCH FÖLJER INSTRUKTIONERNA

 

2 kommentarer:

  1. Den kampanjen har inte jag fått :(
    Så då måste du buzza den till mig ;)
    Så kan du få en barntandkräm i utbyte, hehe :P

    SvaraRadera
  2. Den kampanjen har inte jag fått :(
    Så då måste du buzza den till mig ;)
    Så kan du få en barntandkräm i utbyte, hehe :P

    SvaraRadera