tisdag, juni 7

Buzzador - Decubal



Har använt krämerna i några veckor nu. Handkrämen och Läppkrämen är fantastiska. Väldigt dryga och luktar knappt något. Kommer absolut att köpa läppkrämen, eller rättare sagt Lips & Dry Spots Balm. Mina läppar är mjukare än någonsin, om det har med krämen att göra eller att sommaren snart är här har jag ingen aning om men krämen verkar fungera. Att den är dryg är det inget snack om, har använt samma tub i veckor och som ni ser på bilden så är det små provtuber jag har.
Handkrämen fungerar ypperligt, har haft den på jobbet eftersom en liten tub i fickan är väldigt smidigt att ha. gav även en hel drös med prover till tjejerna och killarna på jobbet och reaktionerna var positiva. Något som är positivt för mig är att produkterna även är parfymfria.

Om du är intresserad av Decubal och deras produkter, klicka på någon av bilderna.


          



Dessa produkter är de jag har provat nu under några veckor, men Decubal har flera olika produkter och på hemsidan kan man se de olika sakerna som finns i deras sortiment. Om någon av er känner igen märket är inte så konstigt, Decubal har funnits sedan 70 talet.







Sugen på att bli Buzzador?


Som Buzzador får du möjligheten att prova en massa olika produkter gratis.  
Det enda kravet är att du ska berätta om
produkterna för människor du träffar och låta dem testa.
När kampanjen är slut så rapporterar du till Buzzador hur allt gått
och vad du tyckte om produkten du testat.


FÖR ATT BLI BUZZADOR KLICKAR DU HÄR
OCH FÖLJER INSTRUKTIONERNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar