söndag, november 24

Önskeshopping!

Curve ljusstake - neon rosa - Superliving
längtar tills jag får råd att handla sånt här, för mina egna intjänade pengar. Att vara hemma är underbart, det är härligt att se barnen men ÅÅÅÅH vad jag längtar tills jag blir min egen Elin igen. Tills jag tjänar egna pengar, får vara med andra vuxna mer. Jag har alltid sagt att man skulle vara hemmafru men jag skulle nog inte kunna vara det, jag vill tjäna mina egna pengar. Jag vill inte shoppa för gubbens pengar resten av livet. Nej ett jobb ska man ha, om det nu är 50%,75% eller vad det nu är så är det ialla fall ens eget jobb. Man får vara vuxen och ens egen person, inte bara mamma eller fru. Håller på med en shoppinglista som ska inhandlas under nästa år. Troligen ialla fall om jag inte hittar något annat liknande eller faller för något annat =)
MEN då kommer jag även rensa bort lite annat. Har mycket grejer som inte används så köper jag nytt så får något fara.
Har även siktat på att få färdigt hallen nästa år och även få till en altan på baksidan.
 Lite väggtext till tvättstugan är det också tänkt samt byta ut tvättstället där, har redan ett så det är bara att få tummen ur. Men ska vänta tills snön smält så det blir till våren. Tvättstället står nämligen ute...

Lite lyktor till altanen ska också inhandlas, måste ju piffa altanen om den skulle råka bli fin någon gång. Det gäller ju att planera. Sitter och surfar på shoppingsidor trots att man inte har några pengar, jobbigt när man inte har råd men det är kul att fantisera (och så går det ju att spara länkarna)


Så nu tänkte jag surfa vidare efter annat roligt till altanen, en Fatboy hade ju varit underbart! Men vart tusan ska man lagra dem när man inte är på altanen? Det började jag fundera på, man kan ju inte lämna dem ute för då är det GARANTERAT någon korpaktig jävel som snor dem. Ska man släpa upp dem till garaget varje dag? Det lär man ju kanske göra första dagarna och sen ids man inte längre. Jag lämnar inte flera tusen framme på altanen för då är de borta dagen efter.

Nu shoppingönskesurf! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar