onsdag, november 27

200 träningspass

Insåg just att jag helt glömt bort 200 träningspass.
Jag har missat räkningen och var uppe i typ 70 i juni, vad kan det vara nu? Kan jag ha kommit upp i 100 ens? Borde nog ha gjort det.
Får kanske börja på en ny räkning till nästa år.
Jag har väldigt mycket jobb kvar här, och främst då med kosten.
Jag vill vara nyttig.
Jag vill vara duktig.

Och idag ska jag baka drömmar.
Och inte tänkt äta själv.
Hmm.....

Nåja måste ju smaka ialf så jag har gjort rätt. Men sen får jag bjuda bort resten. Och faktiskt går det rätt bra. Jag ställer fram kakburken på en gång det kommer någon och rätt vad det är så är burken tom.
Kolakakorna som jag dessutom gjorde en full burk av tog slut VÄLDIGT fort och jag hann väl äta typ tre stycken.

Så kanske man lyckas hålla sig ialf.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar