måndag, juni 3

Ibland kan man bara inte låta bli !



Micki Paket Bord, Pall & Rislampa RosaKunde inte låta bli att shoppa, hittade en Cotton Candy burk i Pajala av alla ställen och dessutom för 90 spänn så det var rätt billigt och så slapp man beställa på nätet.
Det blev även ett bord och två stolar till kidsen. Stolarna ville jag egentligen inte ha men de hade ett erbjudande på 300 nånting så då var jag tvungen att ta det. Hört att stolarna ska vara lite vingliga och inte så bra för de små men man får väl prova. I annat fall får man väl sälja bort dem ;)

Plåtburk, sockerStolarna och bordet beställde jag från Jollyroom när de hade sån där Jollyrace, tur att jag missade första gången de hade för sista timmen så var det favorittimmen så då fick jag ett rosa istället för ett grönt ;) Mamma är väldigt nöjd. Klicka på bilden så kommer du till sidan.

Jag är läskigt rosatokig.

Nu vankas det mys med ungarna och sen måste vi ju hitta på något. Vädret är inte riktigt på topp idag men nånting ska man väl kunna göra. Kanske man kan vara lite social idag?

Kommit igång med joggingen här (var till och med ut en sväng i Pajala under helgen, det trodde du inte va?), idag blir det nog gymmet dock..känns som att det var evigheter sen sist. Jag saknar ju dig !

54/200

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar