lördag, april 20

Mardrömmar

Drömde precis att karln min blev knökafull och försvann (med alla pengar) i Stockholm och att jag glömt biljetterna till Brucan.

Inte så trevligt. Inte trevligt alls. 

Funderar nu på att packa med ett koppel, kontrollera så att även jag har pengar på mitt kort och packa färdigt biljetter och allt inför Stockholm.

Snacka vara uppe i varv mitt i natten medan resten av familjen sover. 
Vaknade fasen med hjärtklappning, nog märker man hur mycket Bruce betyder när ens nattsömn blir så pass störd av glömda biljetter....

Längtar som en tok! 

Längtar efter mina älskade vänner, längtar efter min bror och näääästan mest av allt efter att få se Bruce igen.
Det är med lite sorg i hjärtat jag inser att mina barn aldrig kommer att få se honom live. Det är en upplevelse alla borde få uppleva. 

Mitt hjärta svävar idag, så glad. Så lycklig för någon annans skull att det känns som att hjärtat ska hoppa ur bröstet. Helt underbart ! Kanske får tänka på det så kanske man kan få sig lite mer sömn =) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar