fredag, februari 8

Har lärt mig

äntligen att istället för att bli förbannad över något jag läser på nätet så slutar jag bara läsa.
Många bloggare skriver om andra bloggare och hur de beter sig, vad de gör, vad de inte kan o.s.v. m.m.m.m.m.

Orkar inte läsa sånt, man blir bara frustrerad över sånt.
Så ser jag något som jag inte gillar så tittar jag bort. Jag läser helt enkelt inte det inlägget.
Och helst inte bloggares gnäll om vad andra bloggare gör.
Vilket verkar vara väldigt vanligt överallt, vilken sorts bloggare man än är.
Senast idag ett inlägg hos LD som blev ignorerat, egentligen gnäll. Gnäll gnäll och mer gnäll för att det finns andra bloggare som gör si och som gör så.

Försöker, ska verkligen försöka att inte gnälla. Försöker försöker verkligen.
Men jag är en rejäl gnällspik och jag jobbar stenhårt med att ändra på det!

*jobbar vidare*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar