torsdag, januari 24

Morgonträning och mys

Vilket lyx att få barnvakt på morgonen så man kan ta sig ett gympass.
Skulle egentligen bara köra kondis och överkropp men det blev hela kitet.
Lite morgonsvid i musklerna är underbart.
Det ömmar fortfarande i benen efter lite ökning på vikterna, körde lite fria vikter också även om jag inte är så haj på det där än. Lite band också.
Klarar inte magmaskinen, tuttarna fastnar på nå vänster så den hoppar jag. Kör CX pass istället och fokuserar på ben,armar och rygg på gymmet.
Trodde inte jag skulle tycka att det var så skönt att träna. Idag var det dessutom väldigt lugnt på gymmet, iofs så behöver man aldrig köa till maskinerna. De flesta går på pass verkar det som eller kör med fria vikter så maskinerna är lediga.
Det är ju döskönt att lyssna på musik i lurarna och köra hårt med sina stackars i stort sett obefintliga muskler.
Plockade lite bryn och tog en skön dusch när jag kom hem. En marocbehandling av håret och nu vankas mys med Fanny innan storkillen kommer hem.

Imorgon vila igen, kanske...ska på fikadejt med några härliga babes och deras kids imorgon. Har tänkt vila imorgon ialf, har ett pumppass på lördag morgon så får mig en dos då. Söndag har jag inget inbokat men Rikard är ledig så jag kan välja och vraka på tiderna.

En kesellasmoothie och en kopp te på det.
Gött.

Nu bärgarn med en helt salig Fanny

Pass 5/200
(tusan skulle ju ha varit 6 men igår var ungarna trötta och jag kände inte för att lämna dem när det var mys på schemat)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar