onsdag, januari 16

Ensam hemma nästan ;)


Halllllåååååååååååååå! 




Ännu en sjukdag, dock feberfri idag. Snorig och hostig som tusan. Har bestämt mig för att vila nu veckan ut och fara på träning till helgen. Gjort lite coreövningar själv hemma så inte jag helt ska förfalla (som om inte jag var på skroten redan...)
Fanny har börjat vägra kvällsvällingen, hon ska hålla i själv och gärna stå upp och äta. Nåväl den går ner ialla fall. Med Ivan var det lätt, han drack sin välling i sängen och somnade direkt. Men alla ungar är ju olika.

Fixade käk idag och fick för mig att baka lite, för att få tanten på bättre humör. Det fick bli en chokladglaserad banankaka. Typ kärleksmumsvariant. Rätt god faktiskt. Slängde in en hel drös i frysen så jag hoppas att jag blir frisk så jag kan ta emot lite fikafrämmande nån gång.

Rikard körde övertid idag igen så det blev ensamhemma med kidsen idag igen. Inte min favoritsyssla men vad ska man göra, det är ju inte direkt ofta han drar över så en dag eller två klarar man sig.

Nu ska jag ta en kopp kaffe till och slöa i soffan.

Hupp hupp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar