fredag, december 14

Glossybox - november

Har helt missat att recensera produkterna, det är väl värt att surfa in på Glossybox hemsida och tycka till lite om produkterna man får i lådan. Då samlar man på sig Glossydots och har man ett visst antal Glossydots så kan man få en Glossybox gratis.

Fick som vanligt en hel del grejer i den underbara lilla lådan som jag gillar.




Harmonie Calm Soothing Milky CreamDecleor 
Harmonie Calm

675 kr

Finns att köpa här

Fick en provtub med den här krämen, den verkar fungera bra. Men eftersom den är så dyr annars så kommer jag inte att köpa den. Har inga större problem med huden så brukar inte lägga så mycket pengar på en hudkräm.


Hyper Stretch Mascara
Oriflame 
Hyper Stretch Mascara

155 kr /st

Kan köpas här

Mascaran var inget för mig. Jag upplevde att den blev klumpig och den kändes kletig att applicera. Jag är väldigt kräsen med vilken mascara jag använder och jag vågar sällan köpa annan mascara än min vanliga så jag tänkte att det kan vara kul att testa något nytt. Men den här mascaran kommer jag nog inte att använda så värst mycket. Nu måste jag snart köpa en ny mascara så hade ju varit trevligt om man kunde få en annan mascara nästa gång =P.




Glossy Pink Blusher



Glossybox Pink Blusher

Glossybox egen rouge, jag har ju faktiskt ganska nyligt börjat använda rouge. Har inte velat använda rouge för jag blir så himla röd i ansiktet ialla fall men har kommit på att det är en rätt bra grej ändå. Så blev nöjd när jag fick en ny. Glossybox verkar ibland läsa mina tankar och de skickar ofta bra sminkgrejer.




ModelCo 
Lip Duo

189 kr /stift
LIP DUO 149 kr /glans

Finns ModelCoprodukter att köpa här

Läppstiftet sitter som berg och färgen var bra, lite mörkare än jag brukar använda men helnöjd ändå. Glansen var fin både tillsammans med läppstiftet och utan.

Ser framemot nyårsboxen, har läst nånstans att det kommer vara med en produkt från Modelco i den också. Sugen....



The Body Shop
Chocomania Body Butter
Chocomania Body Butter
175 kr

Kan köpas här

Helt underbar, luktar choklad och nötter. Ivan försökte äta den, så gott luktar den. Och precis som alla andra body butter från BodyShop så är den dryg. Använder den i stort sett varje dag. Mums!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar