tisdag, december 4

Cowshed

Fick en handkräm i en Glossybox för ett tag sen, tyckte inte den luktade så gott så det har inte blivit av att använda den men nu senaste veckorna med sjukstuga i det Fredrikssonska hemmet så har den varit guld värd. Även om den luktar rätt starkt, gräs typ, så fungerar den superbra. Ska vara naturlig och sånt där också, inte för att jag bryr mig så mycket om det men när det gäller att mjuka upp torra händer så är den suverän. Det blir ju X antal handtvättar på en dag när man har två blöjbarn hemma.


Så kan verkligen rekommendera den för er som har torra händer. Bävar inför när den tar slut, har ingen lust att köpa ny kräm. Inte just nu ialla fall med alla utgifter över jul. Tur så är den väldigt dryg så tuben lär räcka länge. Hoppas jag. Så man ska inte förkasta en produkt bara för att den luktar lite. Den är verkligen jättebra!

Surfade runt lite på nätet och hittade tillverkarens hemsida. Och här kan man shoppa Cowshed

Ibland är det bra med Glossybox, hade aldrig testat den här produkten annars.




2 kommentarer:

  1. Jag kan ju inte använda nåt som luktar.. är det vanlig parfym så svider det så in i.... och är det typ eteriska oljor så luktar det för mycket att jag får huvudvärk eller blir täppt i näsan :P
    Jag använder typ bara a-creme från Hälskokostbutiker. Den absolut bästa kräm jag provat, och luktar ingenting (inte efter man smort in iaf), men den finns med doft också.
    Också rätt dyr, men dryg och man behöver inte smörja ens i närheten så mycket som med alla lotioner.
    Brukar behöva smörja några gånger första dagen/dagarna men sen räcker det med en gång per dag.
    Jäklar vad jag alltid ska skriva långa kommentarer.. hahaha

    SvaraRadera
    Svar
    1. den här ska inte ens vara "parfymerad" utan det ska väl vara något naturligt. Är väl därför den luktar gräs =P

      Radera