onsdag, september 26

Trött rappakalja

Nej det blir nog inga fler här =)
Mamma i huset säger bestämt stopp och efter nån vaknatt så säger jag gärna "snipp snipp" till karln. Men låten är ju bra ialla fall. Lyssnar i hörlurarna medans resten av, nåja nästan resten av hushållet sover. Hoppas bara jag får nån timme innan morgonen och Ivan vaknar. Just nu känns det rätt lönlöst. Pigan låg nämligen och sov när jag kom hem från träningspasset vid sju....Skulle ha lagt mig med Ivan men då vankades det sen middag och man var uppe i varv efter träningen.
Fick mig nån timme på soffan så det får väl räcka antar jag. Hon lär ju inte sova mer efter de timmarna på kvällen.

Sh`bam var för övrigt superkul trots kassa skor och noll koordination. Jag kan verkligen inte dansa *skrattar*

Känner mig inte riktigt kry här. Kan ju faktiskt bero på att jag sover dåligt så jag kör på tills det blir bättre på sömnfronten. Man kan tycka att dessa vaknätter aldrig tar slut men rätt vad det är så kommer det en natt här och en natt där som är riktigt skapligt.
Förra natten var riktigt underbar, frånsett att jag var tvungen att gå på lik bokstavligen för att kunna ta mig till min vattenfyllda bil på Coop-parkeringen. Ja jag drömde lite mardrömmar. Men jag sov ialla fall. Pigan sov ialla fall. Jag sov dåligt men jag sov ialla fall.
Det tar slut. Nån gång tar det slut. Jag glömde dessutom koffeintabletterna när jag var på apoteket idag. Men när man känner sig pigg mitt på dagen så tänker man inte på koffeintabletter och minnet är inte riktigt hundra längre heller. Alzheimers kanske. Tidig demens. Sätt in mig på hem direkt.
*gäsp*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar