torsdag, september 13

Buzzador - Pantene Pro-V



Då har man fått prova på produkterna ett tag och måste säga att jag är väldigt nöjd. Över all förväntan. Håret känns mjukt och det luktar gott efter användning, jag har en tendens att få mjäll så är alltid lite orolig att det ska bli värre när jag provar något nytt men denna gång gick det bra.
Schampoot var drygt och luktar gott. Håret känns fräscht länge.
Såg häromdagen att de säljer Pantenes produkter på Coop så de är lätta att få tag i också.

Har buzzat produkterna lite grann med svärmor och mor min. De små foldrarna var ju jättebra. Fick även med några små kort med en adress som de skulle surfa in på.

Har ännu inte hunnit använda inpackningen men det ska användas i helgen efter utgång. Ett långt bad och egentid står på schemat så då har jag gott om tid att lägga en hårinpackning också.
Har använt Heat Defense sprayen också i och med att jag är en flitig plattångsanvändare och den verkar då fungera bra.

Är än så länge väldigt nöjd så det lär bli många fler tvättar med Pantene, även i framtiden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar