tisdag, juni 12

Trött och ont

Är egentligen supertrött men det går helt enkelt inte att sova. Är så svullen och ond på min vänstra sida att det inte går att ligga på den och att ligga ner och försöka sova när det värker som fasen i örat funkar inte.
Öroninflammation igen?!
Hade öroninflammation i båda öronen när jag var drygt tre mån gravid med Fanny och då sa läkaren att jag borde kommit in tidigare så imorgon åker jag in på akuten och ser till att få det fixat. Känns precis som då, svullet och ont. Dessutom är det nu så svullet att jag inte hör på det örat. Börjar bli dags att få penicillin med andra ord.
Hoppas det är öroninflammation ialla fall så det inte är något annat jäkelskap.
Men som sagt det känns precis som det.

Sitter och surfar, försöker distrahera mig lite grann. Ivan ska på dagis imorgon och älskade Elisabeth och Mattias har kommit hem igår. Ska se om man kan hälsa på där en sväng efter jag varit in på lasarettet imorgon. Saknat henne som en tok. Ska bli kul att se om hon förändrats massor. Jag har nog inte ändrats så mycket. Eventuellt blivit rundare men mer att krama om då ;)

Hoppas det blir bättre väder till imorgon, idag egentligen, det ser svart ut på himlen..Ivan ville så gärna gå ut igår men det fanns inte riktigt tid till det. Vi hann inte ens laga middag igår, det fick bli utemat. Inte så bra men snabbt ialla fall.
Idag blir det grillat om vädret tillåter. Tror jag ska ta fram något annat för säkerhets skull, det ser inte alltför lovande ut på himlen idag.

Kollade faktiskt lite på fotbollen igår men det var slöseri med tid. Sverige suger balle som vanligt. Varför bry sig egentligen? Så inga fler matcher här inte.

Nu ska jag surfa vidare. Kanske försöker läsa lite. Sova blir det nog inte förrän öronvärken släpper. Typ om fyra, fem dagar om jag får medicinen...suuuck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar