fredag, februari 3

Fritid någon?

Aftonbladet: Annie Lööf festar – jobben försvinner


Jag tycker det är hemskt förfärligt jävligt att jobb försvinner men varför slänga in en paparazzibild när Annie L festar på vad som uppenbarligen är hennes fritid? Givetvis ska näringsministern jobba men den här bilden är troligen tagen efter arbetstid. Alla har väl fritid ? Det här är ungefär lika töntigt som gnället på Calle B och hans twiddewitt om svältsnack under matintag. Får man inte äta bara för att man ska prata om folk som svälter?

Finns väl annat att ta upp när det gäller Calle va?


Nä sitter antagligen och bloggar mitt i amningsruset om saker som jag inte har koll på men det skiter jag i.

Nu ska jag läsa Bettans blogg och sakna lite innan jag somnar igen.

Över och ut.

Hejpa hej.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar