måndag, augusti 15

Superbra tips - Nu j*klar ska det bli förändringar här!


Vi har fått blomflugor så googlade lite på hur man får bort de små odjuren.
Hittade då den här sidan som innehöll en massa bra husmorstips. Passar perfekt för mig som inte har så värst bra koll på saker och ting.

Städat undan lite grejer från köket, det samlas alltid saker hos oss. Vi städar och gör det fint och så säger man : " Nu ska vi hålla det rent". Men det blir ju inte så. Man kommer hem efter man handlat och stoppar in saker i kylen utan koll på hur man lägger det och saker som hamnar längst bak ligger kvar där.
Man tänker att jag tar det sen och så blir det kvar. Helst på köksbordet och köksbänken.
Men ska försöka.
Delvis därför vi gjorde ett städschema. Rikard är duktig på att hålla undan men det är mer för min skull. Jag behöver struktur och disciplin. Jag är en hemsk kvinna när det gäller städning.

MEN DET SKA DET BLI ÄNDRING PÅ! SÅ DET SÅ!




Lyssnade på ett ganska bra band på nyhetsmorgon, för er som inte spanar på fyran på morgonen så slänger vi in lite Baskery för er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar