måndag, augusti 1

Inget Modern Warfare och Gay 3 män och 1 baby

Kanske tur att jag inte bor i Norge, folk hade väl trott att jag var terrorist så mycket Call of duty som jag spelar. Till PS3an finns det massor med skjutaspel, tycker det finns lite för många sådana spel. Man blir en aning less när man tittar på spelhyllorna.

Men att träna inför att skjuta på riktigt, känns lite konstigt så verkligt är det väl inte? Jag är väldigt dålig på att skjuta på riktigt, provat några gånger men är inte helt kass på Call of duty så bra vapenträning vet jag inte om det är.
Min karl är till exempel riktigt duktig på att träffa målet med pistol men helkass på Call of Duty.

Ny ”Tre män & en baby” – med gaymän

Härligt, älskade första filmen när jag var mindre. Hoppas bara inte de förstör filmen totalt. Vissa filmer som man gillar när man är liten kan man inte låta bli att gilla när man blir "stor".

Vilken var din favoritfilm när du var liten?

Vilket väder idag! Sol och varmt redan nu. Vaknade av en glad liten unge och nu vankas det frukost med hela familjen. Ganska skönt när alla är hemma.

Pojken fick sitt första pussel av mormor och morfar och det är en hit, om han inte jobbar på att få bitarna på rätt plats så går han runt med bitarna i handen. Otroligt nog så får han ibland bitarna på rätt plats. Mamma är stolt. Pojken blir ännu gladare och klappar händerna, sen vill han att alla andra ska klappa. Och alla måste klappa.




1 kommentar:

  1. Anonym sa...En film som jag inte kan med nu mer fast jag älskade den när jag var liten är Mio min Mio. Inte tänkte jag på att den var dubbad till svenska när man kollade på den som liten, och jag såg den hur många ggr som helst. Men nu går det inte. Stör mig bara på att den är dubbad. Undrar om engelska originalet finns att få tag i?

    Fan omöjligt att logga in och kommentera med googlekontot. Konstigt :S

    SvaraRadera