söndag, juli 31

Svar på kommentar ;)

Fick en fråga om glukosbelastning på förra inlägget.

Med Ivan gjorde jag ett glukostest, det är tydligen praxis när man har så högt BMI som jag har.

Den här gången var det bokat ett test som jag faktiskt glömde bort och har inte orkat boka ny tid.
Kommer nog inte gå på en heller, mitt socker brukar ligga kring 4,5 så jag har inga problem med sockret än ialf. Skulle man märka att det stiger när man går på kontrollerna då kanske man kan bli orolig men äh just nu struntar jag i det där.

Allt är lugnt med babymagen, allt är lugnt annars =) Skönt!

Någon som är sugen på lite loppis?
Jag och mamma funderar på att samla ihop lite grejer och sälja bort, det man inte får sålt kan man ju kasta bort. I slutet på augusti hade vi tänkt. Någon som känner sig manad ? =)

1 kommentar:

  1. Hej Elin! Kul att du kommenterade =)
    Väntar du barn nummer två? Grattis!

    Svar: Ja, det hade verkligen varit synd om han hade kört ihjäl någon och överlevt. Jag är så fruktansvärt trött när folk leker med andras liv på det här sättet och skyller ifrån sig på alla andra. Efter flickans reaktion (skylla på polisen) så tycker jag att det är fruktansvärt synd att hon inte strök med hon också.
    Det är otroligt hemskt att tänka så, men om hon inte kan förstå allvaret i situationen så kanske hon aldrig förstår varför man inte ska köra i 250 km/h.

    Ang. lappen du tipsade om: Haha! Stackars den som skrev lappen! Hur är man funtad om man kissar ut genom fönstret? :P
    Jag läste i tidningen förut om någon som hade en granne som brukade låta sina hundar göra sina behov på balkongen och sedan skopade de upp avföringen i en hink och slängde på den här stackars människans fönster. :P

    Hoppas allt är bra med dig och din familj!

    SvaraRadera