fredag, augusti 19

Filmspan en fredag kväll

 Ingen större höjdare. Men Baaaarney var ju med så det var ju ett litet plus i kanten. Killen var inte riktigt min typ, ialla fall inte när han skulle vara "snygg". Tatueringar är ju oftast ett plus men men. Kollade klart den men skulle inte rekommendera den faktiskt. Kanske för den yngre publiken (jag börjar bli till åren..)

Snodde btw bilden från en blogg (klicka på bilden för länk), vad trevligt med folk som heter Elin. Härligt härligt.

The Proposal (2009) Såsade till en lite äldre film som snurrar på Canal plus nu som jag faktiskt sett tidigare men fanns inget annat speciellt på teve så det fick bli lite lättsam komedi, tittar hellre på den här än Beastly faktiskt.

Nu är det nog tajm för sängen dock. Bäddat färdigt ifall Ida inte får något hugg ikväll. Diskat undan efter middagen, skönt med ren lördagsmorgon. Imorgon vankas det toalettstäd, som egentligen skulle gjorts idag enligt schema men det hanns inte idag helt enkelt. Det blev stan med Ida och ultraljud på förmiddagen så det föll helt mellan stolarna. Var inte slö. Nej jag var inte slö. Jag var upptagen.

Längtar till jul. Längtar till januari. Längtar till den 6e januari. Tänk om den skulle kunna pallra sig ut lite tidigare, då hade det kanske blivit ett nyårsbarn. Men senare? NEJ NEJ min födelsedag är min födelsedag ;)

Imorgon är det meningen att det blir stan igen, får se hur det blir med den saken.
Shoppade idag så det räcker för den här månaden. Ett par långa handskar, ring, nagellack och stickad poncho (perfekt för feta gravida toktanten) och givetvis lite granna åt lillen. Ett par fleecebrallor, mössa och vantar. Alltid bra med varma kläder.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar