fredag, juli 22

Sugen igen =)

Kan man bli sugen på en tatuering så här snabbt igen?!

Är egentligen mest sugen på att piffa den gamla stackars ödlan jag har på foten. Måste åtminstone fylla i den, har inte gjort något med den på 10 år (!) så det behövs piffning. Men skulle vilja lägga till grann också, lite fotspår kanske och lite mer grejer runtikring, tatueringen är alldeles för liten...=) Jag gillar saker som är stora, jag är en stor tjej som behöver stora tatueringar ;)
Men tänkte kanske att jag skulle vänta och se om babyn kommer som den ska och arbeta in namnet i den tatueringen istället för att bygga ut den jag har på axeln, på så sätt får Ivan ha sin tatuering för sig och nästa baby har en egen. Hmmmm.......

Vad tror ni? Vad kan man göra med en gammal sliten liten tribal?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar