lördag, juli 23

ny bok =)


Kom med en smutsig sjuk toktant också. Snart läst ut den dock, ska spara pengar så det blir först nästa månad att beställa fortsättningen.....=/
varför börjar jag alltid läsa serier???? och varför så tunna böcker som går alldeles för fort att läsa ut????

Tom kommit mig för att kapa av mina långa naglar. Ångrade det direkt och ska spara ut långa på studs...

vad händer i helgen? själv är man snorig så ska ta det lugnt. Gjort egna älgburgare idag med mango/avokadosalsa (hur smarrigt som helst) så det blir mums innan gubben ska på jobbet. Bättre att göra egna burgare än att köpa, har hållit oss undan snabbmat nu ett bra tag så det sparar både pengar och kilon. Gubben har börjat lägga på sig lite gravidkilon så han har tänkt gå ner lite grann. Men karlar behöver ju nästan bara säga att de ska gå ner i vikt så rasar kilona ;)
När jag väntade Ivan så gick han också upp i vikt, gullet gravidsympatiserar och dessutom så äter han upp mina rester när jag inte orkar maten. Tror inte jag ätit en full portion på länge, försöker lyssna på magen och sluta när jag är mätt istället för att äta med ögonen.

Blir sushimys i september, finns riktigt bra restauranger i Boden. Kan ingen komma hit??? =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar