fredag, juni 3

så jävla ont, ge mig mer droger

i örat att jag inte kan sova.

Det spränger och värker och svider.

Faaaaaaaaaaaaaan så ont det gör.

Tatueringen var definitivt mycket trevligare. Hade hellre gjort en helryggstatuering än att ha den här smärtan. Det spelar ingen roll åt vilket håll jag ligger eller hur jag har örat. Det känns som att jag flyger och när det slår lock som värst och riktigt gör ont, den smärtan är konstant. Hela tiden. Varje sekund.
Jag är så trött.

Helvetes jävla öroninflammation.

Hoppas hoppas det släpper till imorgon. Jag orkar vara utan sömn så länge, jag blir en surig, elak och arg toktant då. Helst om det samtidigt spränger i skallen.

Det hjälper inget alls med värktabletter. Jag önskar bara någon kunde slå mig medvetslös så jag slipper den här smärtan.

Och terracortrilen? Ja då svider det ännu mer. Men jag droppar. Jag droppar och håller tummarna att det blir bättre.
Det blir bättre snart.
Imorgon får jag hämta ut mer penicillin. Mer droger. Ge mig mer droger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar