lördag, juni 4

Pest eller kolera

Just nu skulle jag hellre haft magsjuka.
Gnäller alltid om att magsjuka är det värsta men öroninflammation var snäppet värre. jag gnäller jag vet men jag har inget annat för mig just nu så då gnäller jag.
Bättre att gnälla här och hålla käft annars ;)
Hör inget på ena sidan och andra sidan värker som fasen. Får säga Va? hela tiden och droppa de där nasty dropparna. Penicillinet har äntligen satt spår på magen, yippie!

Så då gnäller jag att jag hellre hade haft magsjuka
men helst av allt vill jag bara vara frisk.

Precis när jag kommit igång med träning. Fördel är väl att jag tappat matlusten eftersom det ändå gör så ont att tugga.

Gubbstackarn ska iväg på jobb, tycker synd om mig då också för jag saknar honom något djävulskt! Hatar att sova ensam. Kan inte ens plocka över lillen i sängen för han vill inte sova i sängen...hans spjälsäng är tydligen bäst. Fan att vi vande honom vid den från början.....mamma behöver mys. Nåväl så kan det gå ;)

Ska ta och gaska upp mig, busa lite med pojken och ge honom kvällsvällan. Sen blir det smäll och i säng både för mamma och pojke. ska spana lite Glee först bara. Har inte varit så förtjust i serien men jag har ingen annan serie att följa just nu och jag orkar inte börja med någon film. Gillar musik så det är absolut ett plus ;)

Nu ska jag sluta gnälla, strunta i det här inlägget bara. Tant Elin ska krypa upp bredvid pojken och mysa medans kvällsvällingen slinker ner.

Hejpa hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar