måndag, juni 27

Måndagslista

Den här måndagen är jag glad över
att jag är pigg och frisk.

Glad över att pojken fått ännu en tand, denna gång en premolar verkar det som. Stolt mamma! Så snart 12 tänder om de som är på gång ploppar ut. Han är en kämpe och gnäller knappt nåt över sina nya gaddar.

Glad över bebisen i magen givetvis även om jag är orolig och nervös för att det ska vara något problem. Känns bra än så länge ialla fall.

Glad över mina klädbeställningar och håller tummarna för att allt ska passa!

Glad över att festivalen närmar sig med stormsteg och för att jag ska få se Hammerfall och 69 eyes. Trevligt trevligt*

Vädret idag är ypperligt och jag har inga saker som MÅSTE göras idag. Med andra ord, lugnt och skönt.

1 kommentar:

  1. Ahaaaaa, en premolar.........eh. Yrkesskadad? ;-) Ingen aning om vad det är. Men gissar på kindtand? En liten 6:a eller 7:a kanske? :-p

    SvaraRadera