måndag, juni 27

"cast böckerna"

Fick en fråga om vad castböckerna är för något.

Vampyrböcker, som jag älskar!!!

House of Night Set: Marked, Betrayed, Chosen, Untamed [With Poster]

Det började med att jag läste Marked, köpte den inför tågresa mellan Boden och Kiruna. Det slutade med att jag läste ut den direkt och var tvungen att köpa resterande böcker. Än så länge har jag bara de fyra första böckerna i serien House of Night. Böckerna är skrivna av P.C och Kristin Cast. Mor och dotter har jag för mig.
Lite tonårsvampyrböcker egentligen men jag gillar dem skarpt. Klicka på bilden ovan så hamnar ni hos Adlibris.

2 kommentarer:

  1. Såna böcker är underbara, inte just vampyr, men böcker som man bara måste läsa mer av - helst igår!!!

    Har läst böcker när jag kämpat mot sömnbehov bara för att jag måste veta NU hur det går ;-)

    Roslund&Hellström skriver såna böcker...... WOW för dem. Varje enskild bok!

    SvaraRadera
  2. Ååh, då var det dom jag trodde. Håller också på att läsa dom just nu! :D Köpte första i sthlm i våras och fastnade direkt (:
    Har också bara de fyra första än så länge, vill ha alla i pocket format och de andra har inte kommit än ): Men i augusti får jag läsa fortsättningen (:

    SvaraRadera