måndag, maj 16

Buzzador - Decubal

Jag har fått erbjudande om att Buzza om tre olika Decubal produkter.

Decubal Hand Cream
                                      Decubal Lips & Dry Spots Balm                                   
Decubal Face Vital



Jag har själv aldrig provat Decubal tidigare så det ska bli kul att testa och se vad jag tycker.

Kommer ta med en liten drös på jobbet så tjejerna, och killarna om de vill, får testa lite grann.
Idag hade jag väldigt torra läppar så testade läppbalsamet direkt. Det var rejält trögt och kändes väldigt drygt. Fungerade svinbra. Nu har jag inga torra fläckar men kan tänka mig att Decubal Lips & Dry Spots Balm fungerar utmärkt. 


Vill du också bli Buzzador?????

Som Buzzador får du möjligheten att prova en massa olika produkter gratis.  
Det enda kravet är att du ska berätta om
produkterna för människor du träffar och låta dem testa.
När kampanjen är slut så rapporterar du till Buzzador hur allt gått
och vad du tyckte om produkten du testat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar