måndag, mars 28

sommartider hey hey sommartider

jag är trött idag.

uppe för länge igår eller kan det ha något att göra med att pojken inte sover så bra. Eller egentligen sover han men skriker och tjoar i sömnen. Han är sjuk fortf, feberfri men snorig och hostig så mamma Elin vaknar på en gång han hostar vilket är en gång i halvtimmen på natten. Sen tjoar han till ibland och vänder på sig...så mamma Elin har sovit väääldigt dåligt inatt.

Mammor har tillåtelse att gnälla. Vi är kvinnor. Vi är mammor.
Och förresten så är jag en gnällspik så jag har rätten att gnälla.

Licence to gnäll.


Annars vad händer idag?
Inte mycket. Tänkte först på stan med L men pojken får vila lite idag. Han sover fortfarande (tror inte han vet att det är sommartid) och jag låter honom sova eftersom han sovit så oroligt inatt. Egentligen borde jag passa på att äta något men dum som jag är så sitter jag här.

Tänkte fara förbi mor och far idag och hämta barnvagnen. Får se.
Solen strålar ju så kanske tar en tur dit.




○○○○○○○○

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar