söndag, mars 27

Shopping - Umeå - Boden

På fredag bär det av mot Umeå och bror =)
Ska bli kul att se stan igen, var superlänge sen jag var dit. Och dessutom är det ju vååååår nu, snart.
Ska passa på att gå på Gina. Mmmmmm. Kanske köpa lite kläder inför sommaren. Behöver lite nya kläder faktiskt. Ska investera i annat än svart hade jag tänkt.
Kanske något par vaaaanliga byxor, inte bara mjukisbrallor som i stort sett är det enda jag äger....skamligt*






Garbo turban Paradise pink (3041) 79 SEK en garbo turban kanske ;) diggade den faktiskt. Undrar bara när man ska ha på något sånt....=/
Några såna här måste det definitivt bli.....älskar Ginas.....Lydia tank Poppy red (3043) 99 SEK

 Gillar kragen...   


som sagt, älskar Gina. Så Förhoppningsvis HITTAR jag något där =) Får tvinga med gubben på stan lite granna ;)

Varit på fika hos M + P idag. Lugna puckar. Skönt med lite BF. Sen var vi och mumsade i oss lite våfflor hos mamma och pappa. Trevlig söndag. Imorgon blir det mys med pojken, tänkt försöka hälsa på lite grann hos folk under veckan innan vi far iväg. Blir borta en hel vecka. Hoppas pojken hinner bli pigg till dess. Men han är feberfri nu ialf och bara lite snorig så han är smittfri ialf och både jag och Rikard är friska (ta i trä).

Vad skriver jag egentligen? Jo ingenting.
För jag har egentligen ingenting att skriva om.


JOOOO.
Är lite smålycklig för att Jannes Pizzeria har öppnat igen. Något små pizzor men maaaassor med fyllning och så är degen mumsig. Jag klarade mig definitivt på en pizza! Så alldeles lagom för mig men Rikard kunde klämma två stycken ;)
Jajamen så nästa gång blir det Jannes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar