måndag, januari 31

*Läskigt*

Då har man varit till läkaren.

Troligen muskelfästen/nerv, eventuellt hela "paketet" som kommit i kläm.
Han skickade också en remiss till röntgen för att han skulle få se hur det ser ut.
Fick en del piller som jag ska äta, vissa får jag inte äta när jag ska jobba för de gör mig yrslig.
Ingen alkohol i kombination så Elin ska vara totalt nykter. (Iofs har jag inte druckit mycket senaste tiden så ingen förlust där)
Han klämde lite och kände.
Vätskeansamlingar och allt möjligt pratade han om.
Syns det inget på röntgen så blir det väl fler prover och sånt.
Träning med försiktighet och inte ensam för tydligen kan benen helt försvinna om det vill sig illa. Låter inte trevligt. Ta med dig maken ut om du promenerar med barnvagn, inte vara ensam om benen sviker.

Var lite svårt att förstå, läkaren var från Island. Coolt att de är så duktiga på svenska.

Törs inte ta de kraftigare pillren förrän Rikard kommer hem. Jag vill inte vara ensam med pojken om jag får något yrselanfall eller något annat. Har ju faktiskt aldrig tagit några kraftiga värktabletter....*läskigt*

Jag tycker läkare och lasarett är lite småläskiga. Tandläkare tycker jag är bara härligt att gå till men läkaren är inte min favorit. Huvvaligen. Säkert därför jag har gått så länge innan jag bett om hjälp. Uschiamig.

Nåväl ska ta och börja med röntgen och tabletter och sen när han listat ut vad jag har så skulle jag få komma till sjukgymnast. Är det muskler så behöver jag träningsprogram och lite knäckning och nerver så behöver jag detsamma så sjukgymnast ser det ut att bli.
Rörelse en halvtimme/timme om dagen skulle jag försöka med, då skulle jag försöka ta de kraftigare tabletterna så morgongympa är alltså uteslutet.
Tydligen har jag lite S formad rygg också, det är väl mor som gett mig fina gener ;), så det hjälper ju inte direkt.
Försiktig träning. Inte ta i för hårt. Äta piller.
Sen får vi se.
Bättre med styrke eftersom jag har svårt med benen. Men försöka så gott det går.

Får jobba hårdare. Nu jäklar!!!!!

Nu är det ännu ett byte av bajsblöja som gäller känner jag.
Hur mycket kan ett barn bajsa egentligen!!??? Han gör ju ifrån sig mer än en vuxen karl =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar