fredag, februari 21

Nytt i badrummet !


Tack för tipset ♥ Eco by Njuta - Alexandra

Mitt hår har mått rätt bra på sistone men jag är ändå inte helt nöjd. Jag blir torr i hårbottnen och får MJÄLL. Hatar mjäll....och helst nu när jag har svart hår då allt syns.
Har ju börjat handla med ekomat hem och varför då inte passa på att förnya lite i badrummet också. De här luktade helt underbart och kostade inte många kronor. Fria från SLS, parabener m.m.
Så tänkte att jag provar.
Dags att vara snäll mot mig själv och världen.

Önskar bara jag kunde bli frisk nu så jag kunde få vara lite snäll mot min kropp också. Börjar få ont i ryggen igen nu när jag inte tränat på länge. Måste göra lite övningar idag även om jag har feber annars kommer ryggen säcka ihop. Vikten står tack och lov still, försöker att inte äta en massa skrot nu när jag är sjuk så jag inte ska upp något. Kosten är ju A och O för mig, jag gillar ju att träna men jag hatar att ha koll på vad jag äter.
Så det här året ska jag fokusera på kosten.
Jajamen jag ska verkligen försöka vara duktig. Jobba stenhårt.
Matlistor, grönsaker, mindre snabba kolhydrater......m.m.m.m.m...
Sen får vi se hur det blir till jul. Når jag mina mål?
Vi håller tummarna va?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar