torsdag, november 28

Ännu en vinnare - Jag =)

Hej Elin!
Jag vill meddela den glada nyheten att du är en av våra vinnare i tävlingen "Wolverine" på Filmfenix.se.
Vinsten skickas så snart som möjligt men det kan dröja upp till 2 veckor innan den dyker upp i din brevlåda.

Såna här mejl är extra trevliga att få. 


Fotografering med de små idag, gick inte med syskon...försökte sätta henne på stolen med Ivan men hon protesterade så då orkade jag inte försöka fler gånger. Det var inte så noga heller. Jag fotar ju dem tusen ggr i veckan så antar att hon börjar bli lite less *ler*

Och Ivan blev jättesnygg på gruppbilden. Typ. 

Roligt att på förra årets bild så sitter alla ordentligt och alla tittar in i kameran. Det här året, med ett nytt företag Fovea och ny fotograf, så är det typ tre stycken som tittar in i kameran och resten gör något helt annat. Nåja det blir ju ett minne för livet ialf. Jag är glad att hans ansikte syntes, vilket man inte kan säga om de flesta andra....

Märks kanske vilken bild som mamma var med och hjälpte till på?

Dock har jag hört att de skickat en helt annan gruppbild till vissa men jag kommer då bli arg om inte jag får den gruppbilden som är på nätet. Han blev ju lite speciell men som sagt, ett minne för livet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar