tisdag, september 10

Har egentligen inget för mig

Sitter i Boden och chillar, barnen sover och gubben är ute i älgskogen. Eller ja vi hoppas väl på att det finns älgar i skogen..så han kan få skjuta någon.
Har lite uppehåll från gymmet också med andra ord. Kör lite hantelövningar samt mage/rygg (annars får jag väl ont i ryggen igen och DET VILL JAG INTE!)
och promenader men det blir rätt mycket mat och mycket gott
MEN jag får väl se det som att det här är min sommarmånad och köra på stenhårt när jag kommer hem igen.
Försöker hålla igen lite ialf så jag slipper kämpa som en tok när jag kommer hem. Men förändring ska det bli!

Varit fullt ös här, lekland, bad, prommisar med vagn och utan, utebus med barnen, stuga, lingonplockning.
Har även hunnit med en punktering som inte satt så fint just nu. Dessutom var det en skruv som trasade sönder däcket såpass att det inte gick att laga utan det var bara att köpa nytt. Och däcket var fasen nytt! Bitter. Väldigt bitter.

Nu blir det TV mys.

Ha det bra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar