torsdag, juli 11

Buzzador - Storytel

Sitter och lyssnar på en Lee Child bok och myser.
Vilken underbart bra kampanj från Buzzador med Storytel.
En månad gratis. Några böcker att ge bort.
Troligen kommer jag fortsätta, det fungerade superbra med ljudböcker. Har aldrig förut lyssnat på ljudböcker, trodde inte jag skulle ha nog med tålamod för att sitta och lyssna men man behöver ju faktiskt inte bara sitta och lyssna.

Började med The Strain igår på gymmet när jag värmde upp på cykeln. Dock ville jag aldrig sluta värma upp ;)

Man kan spara en massa böcker i sin bokhylla och sen ladda ner fem stycken som man kan ha offline. Perfekt om man inte har möjlighet att vara online, t.ex i bilen eller gymmet.
Finns en massa engelska böcker och även barnböcker.
Så ska försöka lyssna så mycket som möjligt innan min månad går ut. Men det får nog bli en månad till för att jag ska hinna med alla.

Dessutom så ska de släppa Auelböckerna och håller på att släppa Isfolket. Isfolket mmmm....

Så kan absolut rekommendera Storytel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar