onsdag, maj 8

NU jäklar

ska det plockas undan här.
Tog lite tid med promenaden, vilket behövdes...inget gym idag nämligen.
Ser det som mitt jobb att städa undan här, gubben är på jobbet hela dagen så när han väl kommer hem så vill jag inte att han ska ställa sig och städa det första han gör.
Jag vill ha mystid, och ju mer jag plockar under dagen desto mer tid för varandra sen.

Sen ska det bakas energibars och det blir hamburgare till middag, egengjorda. Men jag vet ju att jag bara kommer att bli besviken. Man kan ju inte äta hamburgare längre utan att tänka på Flippin Burgers goda hampisar. Hur ska man nånsin kunna äta en hamburgare igen liksom?

Surfade in en sväng på Blondinbellas blogg, det är rent av tragiskt. Människan är ju helt insnöad.
Hen och amning och ja gud vet vad. Nej hennes blogg lär inte finnas med på min Att läsa lista i framtiden. Det som är skrämmande är att så många tjejer lyssnar på henne och har henne som förebild. Skrämmande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar