tisdag, april 30

Valborg

46/200

Fortsätter jag i den här sega takten så kommer jag knappt hinna 100 pass det här året =P Nåja till sommaren kommer det nog bli lite mer ute och mindre inne så jag kommer nog INTE klara målet. Men jag är nöjd ändå.
Provar på det här med träningsdagbok, första dagen idag.
Mätning och vägning gör jag ju redan och tydligen ska det vara en extra pepp att skriva dagbok också.

Nu vankas det lunch med min lille kille här hemma. Köttfärssås, sallad och massor med vatten. Känner mig lite lätt uttorkad, benen orkade inte lika mycket idag som igår heller. Lite träningsvärk efter viktökningen igår.

Fanny däckade nästan direkt när jag kom hem. Rätt skönt med en liten paus. Jag och Ivan tog en vilopaus på soffan.
Nu är jag i behov av en kopp kaffe...*gäääsp*

Tänkte försöka ta oss till en majbrasa idag, om bara det slutar snöa ! !

Beställer ialla fall fint väder till imorgon för det är vilodag och jag har tänkt dra med familjen på en prommis.

Ha det bra !

TRE DAGAR KVAR TILL STOCKHOLM ! ! ! ! ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar