tisdag, mars 5

Tisdag!

Gubben håller på med kyckling och currysås, jag älskar verkligen kyckling med currysås.
Träningen går svinbra just nu. Träningsvärk som fasen men väldigt skön träningsvärk, jag kan ju fortfarande röra på mig och då är det inte så farligt ;)
Körde ett CX pass idag och imorgon bitti blir det ett Balancepass. Försöker variera mig lite grann. Dessutom är jag så jäkla snål så jag måste göra så mycket som möjligt för att verkligen använda de där 400 spännen som kortet kostar i månaden.
Men veckan börjar bra ialla fall. Peppad igen. Trodde jag hade hamnat i en svacka men det var nog sömnbrist skulle jag tro.
Ni som tränar, ät ordentligt, sov ordentligt så känns det mycket bättre med träningen.

Ivan sover hos mor och far idag, rätt lugnt och faktiskt lite tråkigt utan den lille busen här.

Imorgon är det vaccinering som gäller för pigan. Jag hatar verkligen det. Sprutor. Blä!
Och så ska jag hämta lite knoppar, fick en rejäl drös för en hundring dock inte så många som jag behövde men får mixa lite ;) Det går det också. Ska ta och fixa lite färg till byrån så kanske vi kan fixa den till helgen.
Har dragit ut på det rätt länge så nu känns det som att det är dags.

Nu lite kvällsmat efter träningen.

MUMS!

21/200

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar