söndag, mars 17

Matkoma och nya naglar

Vissa gånger man äter så hamnar man verkligen i en matkoma. Blää.
Ändå åt jag inte så mycket men två koppar kaffe senare och jag är helt död.
URK.
Köpte några billiga fiskkakor på coop för nån vecka sen och de var supergoda!
Klart godkända.

Fick lite akrylnaglar idag. Helnöjd.
Rosa och glitter. Helt förträffligt och en riktigt trevlig brud som gjorde dem också. Lite blodig här eftersom jag mitt spån biter på fingrarna (ja på fingrarna inte på naglarna) så efter en rejäl filning så spricker det lätt.

Men helnöjd. Nu är det för partyt på lördag men nästa gång blir det nog fransk manikyr för vardagen.

Ivan magsjuk nu. 
Fy fan. 
















2 kommentarer:

  1. Superfina naglar! Roligt med något annat än den vanliga franska manikyren :)

    SvaraRadera
  2. Oj, jag tror inte att Sebbe skulle våga raka mig där :P Han skulle vara så rädd för att slinta med rakhyveln och skära av mig allt. Jag kan inte ens få honom att reta min tapp!

    Haha, här sexas det också, trots BF imorgon :P Det gäller bara att vara lite extra påhittig när det kommer till ställningar ;)

    SvaraRadera