lördag, mars 16

Magsjuka =(


Magsjuka här.
Fanny dålig, men pigg ändå. Så som barn ofta är. 
Ivan är med morsan och farsan och hälsar på i Kaunis. Så han slipper vara hemma ialla fall. Rikard jobbar. Hoppas det går över snart. Kräkfest igår och bajskalas. Inte direkt så festliga tillställningar men man har de också ibland. 

Annars så händer det väl inte så mycket.
Sitter och slappar. Ska kolla igenom pappren från mötet igår på jobbet. Så intressant att få höra om jobbrelaterade grejer.
Saknar verkligen tandstenen och att få göra nytta. Att få ta hand om en mun och få göra den fräsch och fin är superkul. Att se skillnaden man verkligen gör för patienten. Och det som egentligen är ännu roligare är när man ser hur duktiga patienterna kan vara. Jag är själv en slarvmaja men jag försöker hela tiden bli bättre på att ta hand om mina tänder.
Försöker verkligen inpränta i ungarna att det är viktigt med tandhälsan.

Lekte runt lite idag och hittade hur man gör bakgrund i sina inlägg.
Rätt kul grej, egentligen har väl inte bilden så mycket att göra med inlägget
men tog första bästa bara för att testa hur man gör.
Kul att hitta lite annat, jag är så okunnig när det gäller sånt här
så jag tycker det är döhäftigt. Alla andra bara suckar och
tycker man är en tönt.
Men då är jag väl det.





































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar