söndag, februari 17

Söndag - Mät och vägdag BLÄ!

16/200

Mät och väg idag. Plus ett kilo. Dock inga plus på mätningen, till och med minus på sina ställen så jag ser det inte alltför negativt. Vet att jag tränat mindre än jag brukar i veckan eftersom gubben, morsan och farsan varit bortresta och dessutom fuskat lite med maten.
Men så länge det är minus på mätningen så är jag nöjd.
Man får ta ett plus då och då.

Nu sover kidsen ialf och jag är sådär härligt pömsig efter träningen. Det blir dessutom tapas nu.

Till veckan blir det fem träningspass och hårt med käket !

Typ ;) En viss Madeleine har ju bakat tårta så jag kommer att fuska en dag. Nej vänta jag ska göra smörgåstårta. Dock liiiite nyttigare alternativ med philadelphiaost och ingen grädde och sånt. Så två fuskardagar...suck! Får träna HÅRT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar