söndag, februari 24

Lite småtrött

Sovit riktigt dåligt inatt, drömt mardrömmar och vridit och vänt på mig halva natten.
Och givetvis så vill Ivan upp sju, annars brukar man få väcka honom så han hinner till dagis halv nio =P

En månad kvar till BILF party, ska bli kul när det äntligen ordnas något i Kiruna. Har till och med bokat in en nageltid, inte till den förra tjejen. Bokade ju tid hos henne och sen ändrade hon flera ggr på tiden för att hon inte hade materialet och till sist så sa jag att hon kunde höra av sig när hon får materialet så kan vi boka ny tid då. Det var i januari och hon har fortfarande inte hört av sig.
Så det fick bli till en annan tjej. Hon var en hundralapp dyrare men det är ändå halva priset jämfört med salong, tänkte att jag skulle prova och se om jag gillar det. Sen kan man ju alltid gå på salong sen om man vill men just nu vill jag inte lägga över 800 på naglarna, man måste ju dessutom tillbaka efter några veckor och göra igen och det är jag inte sugen på att betala för. Men 400 kan man ju lägga på att göra sig lite festfin ;)

Nu vaknade lillmonstret. Och hon är kramsjuk på morgonen.

Så det ska kramas och spanas på Ice Age. Mysigaste med två kramiga ungar i frukostsoffan.
Ibland är livet extra gött =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar