lördag, februari 2

Fan vad skönt med helg

Och ännu skönare när gubben är ledig =)
Ivan är på utlåning till mormor och morfar. Fanny ligger och slaggar en stund. Jag har varit på gymmet en sväng. Börjar nästan kunna CX programmet utantill nu =P Men det är väldigt skönt att få använda kroppen lite grann. Helt underbart!



Har gjort mina fyra pass den här veckan så imorgon blir det ett bonuspass på gymmet och ta lite ben och armar. Härligt härligt. Och skulle jag få för mig att ta ledigt så gör det inget för mina fyra pass är ju redan gjorda =)! Har inget inbokat imorgon så vi ser ju.
Däremot så ska vi på leklandet med ungarna, de ska få kuta av sig lite grann. Eller ja Fanny får väl tulta runt lite bland bollarna medan Ivan kutar runt.
Då lär det bli fika ;)
Karln står och lagar mat så jag myser här med lite Passenger på Spotify.

Ett par "nya" skor från Fyndtorget blev det idag också. De satt som en smäck!

9/200


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar