måndag, februari 4

Äntligen måndag =)

Sitter och tittar på Lilla Prinsessan med Ivan, han gillar den.
Jag är inte särskilt förtjust....
Men dagtidsteve är inte heller sån höjdare så vi kör på Lilla Prinsessan.

Det snöar igen. Så jag får mig ett skottarpass sen när gubben kommer hem.
Perfekt då får man träning också samtidigt.

Drog ett morgonpass på gymmet idag, hann inte med så mycket som jag hade velat men en timme hann jag med ialla fall. Det var en sån där snigel där idag. Tre personer och ändå får man vänta på maskinerna. Vissa verkar tro att det är helt ok att sitta och vila på maskinerna. H*vete vila kan du göra efter passet, kör på för fasen! Okej jag hade ju kunnat säga något eller se extra irriterad ut men jag tror hon fattade vinken när jag ställde mig bredvid henne och tittade på henne när hon höll på. Fem upprepningar och fem minuters vila mellan, tror att hon fått något om bakfoten....Ialf så flyttade hon på sig när man stod och tittade på henne ett tag. Jag hatar när folk tittar på mig när jag tränar ;)

10/200

Idag blir det köttsoppa och jag har minus på mitt kalorikonto. 1500 kalorier har jag kvar att äta idag =) Tack träning för att jag får smaska köttsoppa...mmmm..Undrar hur man ska föra in det i dagboken...? Nåja shapeup är perfekt, nu kan man ju skanna in koden på matvaran och få in kalorierna på så sätt. Smidigt!

Nu ska jag plocka undan lite och se vad jag kan lägga ut för grejer på fyndtorget. Än så länge verkar inte våra prylar vara så värst eftertraktade ;)

2 kommentarer:

  1. Haha! Seriöst, sitta å vila på maskinen medans folk väntar...?!
    Men du, vad är "dagisteve"? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dagtidsteve, typ Våra bästa år och andra "bra" program som visas under dagtid när bara mammalediga och sjuka har tid att titta på teve =P

      Radera