fredag, februari 15

Äntligen helg, TGIF!



Nu har jag planerat in nästa veckas träning också. Kommer precis upp i fyra pass den här veckan, tusan att pappor och barnvakter ska resa bort så man inte hinner träna ordentligt !

Idag blev det ett tungt gympass, riktigt skrek i armmusklerna. Härligt !
Kanske det blir lite minus på söndag på centimetrarna. Vikten är jag inte lika fokuserad på, har gått ner drygt 5 kilo sen november så det är egentligen inte så mycket. Sjuk-december gjorde väl sitt, då var man inte alltid så noga med vad man stoppade i sig.

Marknad i Kiruna i helgen. Och för en gångs skull inte så saitans kallt. Ska kuska en sväng i eftermiddag när Rikard kommer från jobbet. Kommer jag kunna skippa munkarna?
Ja jag tror nog det. Imorgon blir det badhuset på förmiddagen och kanske jag kan få ta mig några längder, skippar gymmet så det behövs nog några längder. Vi får se hur det går. Ivan kommer nog vara rätt vild. Han älskar att bada och Fanny också, men hon har inte hunnit vara på badhuset än. Så det blir kul att se. Efter det kanske en till sväng på marknaden om det inte är alltför kallt med nybadade fuktiga ungar.

15/200


Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar