måndag, januari 21

ZUMBA!

Så kul med Zumban idag, förstår verkligen att passen är fullbokade...skrev upp mig för nästa måndag.
Har nog inte svettats så på ett pass på väääldigt länge.
KUL!
Synd att det bara är en gång i veckan, det var till och med bättre än Shbampassen faktiskt.

Men då var pass 4/200 avklarat!


Imorgon blir det vilodag, känner att min kropp är lite otränad och måste få lite vilodag.
Sen på onsdag så blir det CX igen, torsdag vankas det Bodypump. Funderar på att boka in mig på söndag också....får se. Tre pass till den här veckan kanske räcker.
Men det är så kul att vara frisk och äntligen få komma och röra på sig. Mitt mål är ju att gå ner de här 15 kilona till nästa år.

Kesellasmoothie blev kvällsmålet idag. Riktigt gott, bara frysta bär och kesella, man skulle tydligen tillföra lite proteiner efter träning, helst inom en timme efter. Dels för att hjälpa till att bygga muskler men dels för att minska tiden som immunförsvaret är nere. Det kan vara sänkt i upp till tre,fyra dagar efter ett rejält pass så jag försöker verkligen hålla mitt försvar på topp. Jag vill INTE bli sjuk igen.
Är fortfarande snorig men feberfri och pigg.
Ska inte vara sjuk. Ska inte bli sjuk.

NU ÄR DET PEPP ! !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar